News
THERE’S ALWAYS SOMETHING GOING ON…
News
THERE’S ALWAYS SOMETHING GOING ON…
In Retail wordt veel gesproken over zichtbaarheid, shoppermarketing en schapoptimalisatie. Maar wat als één van je meest merkdragers, zoals je koelers of meubels, buiten beeld opereert? Letterlijk én figuurlijk?
Wist je dat 1 op de 5 shoppers de winkel verlaat met een impulsieve aankoop? Kijkende naar gekoelde dranken is dit bijna een vijfde. Koelers binnen 3 meter van de kassa kunnen die omzet zelfs verdubbelen.
Bij Sarawak Nederland zien we koelers en meubels als meer dan hardware. Ze verbruiken energie, dragen je merk én beïnvloeden impulsaankopen.
Echter zonder goed beheer:
Elke onderbenutte koeler en meubel is een blinde vlek in je keten met impact op omzet, klantbeleving én duurzaamheid.
Slim Asset Management betekent:
Zo maak je asset beheer meetbaar én strategisch. Hergebruik van onderdelen, verlengen van levensduur en minder energieverbruik, zo wordt Cooler Management bijvoorbeeld ook een bijdrage aan ESG-doelen.
Vaste merkdragers lijken vaak een randverschijnsel, maar ze zijn stille krachten in je keten. Met de juiste inzichten maak je van asset beheer een concurrentievoordeel.
Denk je nu: hoe doen wij dit eigenlijk? Dan is dat precies het juiste moment om het gesprek aan te gaan.