News
THERE’S ALWAYS SOMETHING GOING ON…
News
THERE’S ALWAYS SOMETHING GOING ON…
Nu vanaf 23 maart alle richtlijnen omtrent Corona zijn losgelaten, kijken wij méér dan ooit uit naar een mooi eventseizoen. De agenda met events begint dan ook al weer lekker vol te stromen. Om ons goed voor te bereiden en onze logistiek optimaal te stroomlijnen hebben wij nieuwe belijningen laten aanbrengen in ons warehouse. Ook krijgen alle eventmaterialen een extra clean-up. We zijn er meer dan ooit klaar voor en kunnen niet wachten om van zowel de kleine als grote evenementen een groot succes te maken voor onze klanten.
De divisie Event Logistics verzorgt alles op het gebied van het beheer, fulfilment, installatie en distributie van de eventmaterialen. Het eindigt voor ons team niet bij de aflevering van de materialen op het event, maar begint juist daar. Het verzorgen van de logistiek naar het event is niet het doel op zich, maar het middel om de materialen (uiteraard met de grootste zorg) op de locatie te krijgen. Vooraf stemmen onze Project Managers de locatie details met zowel onze klanten als de locaties zelf af. Deze informatie wordt toegevoegd in onze online portal waar zowel onze klant als alle betrokken Sarawakers 24/7 toegang tot hebben. Op basis van de verworven informatie worden de ritten ingepland en het benodigde vervoermiddel ingepland. Wij beschikken over zowel Caddy’s als Large Trucks om de materialen op de locatie te krijgen. Onze Event Tigers verzorgen zowel de rit als de opbouw en/of afbouw op locatie. Alle activiteiten worden uitgevoerd vanuit een Sales & Marketing insteek: onze Event Tigers weten als geen ander wat het belang en de impact van een juiste presentatie op de merkbeleving is, wat leidt tot de koop van de producten van onze klanten.
Belijning zie je niet alleen in het verkeer op de weg, maar ons magazijn staat sinds deze maand ook vol belijningen. Naast een stuk veiligheid helpt het ook voor een optimale indeling van het magazijn. Ieder vlak, kleur of lijn heeft zijn eigen kenmerken, zo weet iedereen waar hij aan toe is. Dit zorgt voor een betere werkomgeving en optimalisatie van de logistieke processen in ons magazijn.
De grote eventmaterialen worden van stal gehaald en krijgen een grote clean-up. De materialen hebben enige tijd stil gestaan door Corona, op deze manier kunnen we de status bekijken van de materialen en tijdig schakelen met de aanvrager indien nodig.
De agenda stroomt al aardig vol met evenementen. Hierdoor een kleine sneak peak van onze planning:
Ben je op zoek naar ondersteuning bij de inzet van POS- of Eventmaterialen? Neem dan eens contact op met onze Sales Manager Jennifer Borst: j.borst@racktime.eu of bel naar 072 – 541 3939