News

THERE’S ALWAYS SOMETHING GOING ON…

Campari – Logistieke samenwerking binnen de horeca

Bij Sarawak zijn we trots op onze rol als de marketing logistieke partner van Campari, waarmee we hun merken binnen de horeca ondersteunen. Campari – met zijn iconische merken zoals Campari, Aperol, Crodino, Bulldag, Picon en vele anderen – kiest Sarawak om de distributie van marketingmateriaal soepel en effectief te laten verlopen.

Ons op maat gemaakte bestelportal is een krachtige tool voor de Account Managers van Campari. Hier kunnen zij gemakkelijk marketingmaterialen selecteren, beheren, en bestellen. Bovendien biedt de portal opties voor leveringen en installaties, en functies zoals budgettoewijzing per Account Manager, materiaalallocatie per account, en een gedetailleerde bestelgeschiedenis.

Daarnaast biedt de portal waardevolle inzichten op managementniveau, zodat de ROI van ingezette materialen nauwkeurig wordt bijgehouden. Deze data-analyse stelt Campari in staat om slimme beslissingen te nemen over hun marketingstrategie binnen de horeca.

Bij Sarawak begrijpen we dat succesvolle marketing begint met logistieke precisie en een goed gestructureerd bestelproces. We zijn enthousiast om Campari hierin te ondersteunen en zien uit naar de voortzetting van onze samenwerking!

Share

Other News

No other news found in this category

News

THERE’S ALWAYS SOMETHING GOING ON…

BP – CAMPAGNEMATIG POSM AFSTUREN

We zijn volledig in de cloud georganiseerd op het Salesforce platform met ons Warehouse Management Systeem. Dit vormt de basis voor de inslag, opslag en verzending van materialen. Alle activiteiten die wij uitvoeren zijn gekoppeld aan uw verkooppunten, wij noemen dit ook wel uw Account Locations. Op deze Account Locations kunnen wij profielen aanleggen van jouw verkooppunten. Op deze manier weten we exact welk type POS in welke hoeveelheid afgestuurd kan worden naar de locatie en kunnen wij besteladviezen geven.

De database van Account Locations is real-time en kan door verschillende stakeholders, denk aan Area Managers, tegelijkertijd bewerkt worden. Hierdoor kan snel geschakeld worden tijdens de uitrol van bijv. een nieuwe campagne. Ook binnen een grote verzendronde van 300 tot 500 locaties kunnen nog steeds ‘custom orders’ gemaakt worden. Hiermee voorkomen we dat POS materiaal niet wordt geplaatst en/of wordt weggegooid. Ook kunnen alle verzendingen door middel van track & trace gevolgd worden door ons en door de klant.

Share

Other News

No other news found in this category
× Hoe kan ik je helpen?