Steun simpel je sportclub met de 11 Rode Duivels!

Er was behoefte aan een partij die op een simpele en klantvriendelijke wijze het proces van digitale aanmeldingen van sportclubs kon ondersteunen. Tevens was er behoefte aan opslag en distributie van de meer dan 3.000 cadeau producten naar de circa 2.500 sportclubs. Het gehele proces van communicatie met de sportclubs tot het ontvangst, beheer, orderpicking, uitslag en verzending van de bestelde producten bij de clubs zorgt voor een mooie promotion fulfilment en logistieke uitdaging voor Sarawak! 

Wat houdt de opdracht in? 

In de afgelopen maand is er weer een heel gaaf Promotion Fulfilment project gestart in samenwerking met TCC. Van 5 mei tot en met 12 juli krijgt de consument een voucher bij elke €20 die wordt uitgegeven in een winkel van Carrefour. Deze voucher kan ingewisseld worden voor een steunbedrag voor een lokale sportclub. Met de steunbedragen kan de sportclub nieuwe producten aanschaffen of zelfs een experience naar de Rode Duivels bestellen. Opdrachten waar maatwerk en de klant van de klant centraal staat zijn precies de opdrachten waar Sarawak zich in specialiseert: ‘van transactie naar relatie’ en logistiek vanuit een sales & marketing insteek!

Promotion Fulfilment voor verwerking

De afdeling Promotion Fulfilment is binnen Sarawak verantwoordelijk voor het contact met de klanten van de klant, communicatie verloopt via mail of telefoon. Hiervoor staat ons team van specialisten 6 dagen per week klaar. In onze online Community wordt elk contact bijgehouden, zodat je ten aller tijden het aantal contact momenten en het type vragen kunt inzien. Ook kunnen wij zo de piekmomenten monitoren en het type club dat deelneemt. Met behulp van deze data kunnen wij niet alleen inzicht geven in de voortgang, maar ook handvatten geven om consument acties te optimaliseren. 

Opslag materialen

De incourante aantallen en verschillende momenten van verzilveren maakt maatwerk op gebied van opslag en logistiek essentieel. Binnen onze Marketing Logistics divisie richten we ons al ruim 15 jaar op het beheer van non-core producten van onze opdrachtgevers. In de spaaractie van Carrefour lopen de items uiteen van drank en food tot 65 inch TV’s. De actieperiode loopt van half mei tot eind augustus. Het moment van bestellen verschilt per club, afhankelijk van het aantal gespaarde punten en gewenste cadeau. Offsize en waardevolle cadeaus worden daarom in eigen beheer uitgereden om maximaal de beleving van de klant van de klant te optimaliseren en garanderen. Ons hands-on team kijkt case by case naar de beste oplossing in relatie tot prijs en kwaliteit. 

Herken je de verschuiving van transactie naar relatie in consumentacties of herken je het verschil tussen logistiek van core versus non-core producten en marketingmaterialen en wil je hier meer over weten? Dan helpen wij je graag! Neem eens contact op met onze Sales Manager Jennifer Borst: j.borst@racktime.eu

Share