Waarom Customer Care uitbesteden?

Bij loyalty campagnes staat een happy customer centraal. Een loyalty campagne heeft immers tot doel om een happy experience te creëren, klanten aan te trekken en te binden. In deze is niet alleen het actie aanbod van belang, maar ook de hele beleving rond het claim proces. Komt een klant er zelf niet uit? Dat is waar onze Customer Care Center in actie komt! Sarawak heeft een volledige Customer Care Center in-house met service- én meertalige medewerkers die klanten ondersteunen om registratieprocessen te voltooien. Én inzetbaar zijn als helpdesk of als tijdelijk call center. 

“A satisfied customer is the best business strategy of all”

Onze klanten willen het liefst dat een cashback, product plus of gift voucher campagne ‘smooth’ verloopt. Maar dat niet alleen, ook willen zij dat er een stukje klantbeleving (Customer Experience) in zit. En dat is waar onze visie precies op aansluit. Sarawak richt zich niet alleen op de transactie, maar op de relatie met de klanten van onze klanten. We willen dat zij tevreden terugkijken op de registratie, of dat nu via het invullen van een klantformulier gaat of via een rechtstreeks telefoontje met onze medewerkers. Snelle en servicegerichte afhandeling is onze prioriteit!

Sarawak als verlengstuk van jouw merk

Bij Sarawak verrichten we inbound klantenservice, wij beantwoorden vragen over registraties die een klant zelf niet voor elkaar krijgt alsook vragen na registratie. Onze medewerkers staan op de gewenste tijden klaar om klanten professioneel te woord te staan. Wij zijn een verlengstuk van jouw merk en zorgen voor de perfecte ontzorging. Pro-actief bouwen we samen stap voor stap aan de perfecte merkbeleving.

Do you speak English?

Inmiddels weten wij dat onze aanpak niet alleen werkt voor Nederland, maar ook op Europees niveau van toegevoegde waarde is. Ons Customer Care team bestaat momenteel uit Nederlands, Engels, Vlaams, Frans, Spaans en Italiaanstaligen.

Live monitoring

Wil je exact weten hoe vaak en hoelang een klant (telefonisch) contact heeft gehad met onze medewerker? Dat kan! Door middel van automatische registratie van deze data in onze online omgeving kunnen wij ieder telefoontje en e-mail registreren, uiteraard conform AVG.

Samen met onze in-house business analist monitort onze Promotion Fulfilment Manager alle verzamelde data. Met deze data kijken we ook kritisch naar zaken als aantal contactmomenten en duur van deze contactmomenten. Ieder contactmoment impliceert dat het registratie of validatieproces vragen of ondersteuning oproept. Onze insteek is het minimaliseren van het aantal contactmomenten en duur door het continue optimaliseren van processen op basis van deze data. Graag leggen wij dit ook vast middels KPI’s welke wij ongoing met onze klanten monitoren.

Tijdelijke Customer Care

Tijdelijke ondersteuning middels een call center voor een community campagne? Dat kan! Zo hebben wij in samenwerking met TCC telefonische ondersteuning verzorgd voor de campagne “Steun je sportclub” van Carrefour in België. De zowel Vlaamstalige als Franstalige deelnemers konden in de actieperiode zowel telefonisch als per e-mail contact leggen voor vragen en ondersteuning. In een periode van 4 maanden werden van maandag tot en met zaterdag 5.305 telefoontjes en e-mails behandeld.

Wil je meer over deze campagne lezen? Kijk dan hier! Of neem eens contact op met onze Sales Manager Jennifer Borst: j.borst@racktime.eu

Share